Midlertidig anvendelse > Hvordan kan midlertidige installationer i et byomdannelsesområde skabe aktivitet og byliv i overgangsperioden mellem planlægning, byggeri og ny by?

fredag den 26. marts 2010

Aflevering 7. april 2010

Endelig præsentation af idéforslag.
Carlsberg Ejendomme, Ny Carlsberg Vej 140

Program
09.00-10.00 > team 1 /præsentation (30 min.) + spørgsmål (30. min.)
10.10-11.10 > team 2 /præsentation (30 min.) + spørgsmål (30. min.)
11.20-12.20 > team 3 /præsentation (30 min.) + spørgsmål (30. min.)
pause > teams forlader Carlsberg Ejendomme
12.30-13.30 > 1. diskusssion af idéforslag v. arbejds- og styregruppe

Præsentationerne foregår åbent.

Aflevering
Der skal som minimum afleveres 4 eksemplarer af:
> præsentation af forslagets idéer (fx powerpoint)
> 1 plantegning/kort, der illustrerer forslag til samlet indsats i området 1:500 eller 1:1000
> print af detailplaner, der illustrerer forslagets konkrete idéer 1:200
> argumentation for/illustration af hvordan forslaget skaber mest mulig aktivitet – for hvem og hvornår?
> argumentation for/illustration af forslagets kreative og nyskabende elementer
> argumentation for/illustration af hvordan forslaget overholder de trafikale, tekniske og sikkerhedsmæssige krav
> dokumentation for at forslaget kan realiseres indenfor den økonomiske ramme
> overvejelser om hvordan forslaget bygges/realiseres – også i henhold til tidsplanen
> overvejelser om driftsomkostninger og bæredygtighed

Der må meget gerne afleveres visualiseringer, modeller mm.
Materialet bedes desuden afleveret digitalt på CD.
Prints skal ikke sættes op på fx skum, da de skal bruges som arbejdstegninger for arbejdsgruppe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Faste læsere